Check with seller Admin Executive Quận 2
- Location: Hồ Chí Minh, Quận 2, Quận 2, Hồ Chí Minh, VietNam
Mô tả công việc
In charge of routine admin tasks, ensure all tasks are done properly and meet the deadlineWork with government authorities, building management for all company administration issuesEnsure the office is stocked with necessary supplies and all equipment is working and properly maintainedSourcing, evaluating suppliers effectively to purchase products and services for the office operationsExecute payment schedule, payment process of all office suppliesOrganize and save department files, contracts, dispatches, etc
Collaborate with the other departments for internal/ external events/ support and company events such as company trip, yearly health check;Organizing travel and accommodation for staff and customersMaking company notice, announcement order by CompanyDiary management and arranging appointments, booking meeting rooms and conference facilities Yêu cầu ứng viên College/ Bachelor degree of the majors: AnyProven record of management experience of HR & Admin team at least 1 year experienceGood drafting, review and revise skills of all Admin related regulations/policies/contracts/other documents for all office operations activitiesGood communication skillsStrong working knowledge of MS office software (Outlook, Word, Excel, PowerPoint)Result-oriented, careful, high accuracy, and excellent attention to details]Highly responsible, trustworthy, proactive, multi-taskingGood organization, planning and time management skillsAbility to identify, analyze, and resolve problemsWork well in a team or independently Quyền lợi Attractive salary and benefits package
13th month salary
Development opportunities: great career path, working with a talented team and challenging new projects
Opportunities to take initiatives, make an impact and become a true leaderEntrepreneurial environment with young and ambitious colleaguesPerformance review per year
Annual leave: 14 days/ yearInternal events: Engagement activities, Team building, Year-end party, etc
Insurance according to Vietnamese Labor Law and Premium Healthcare Cách thức ứng tuyển Hạn nộp hồ sơ: 30/04/2024
Useful information
- Avoid scams by acting locally or paying with PayPal
- Never pay with Western Union, Moneygram or other anonymous payment services
- Don't buy or sell outside of your country. Don't accept cashier cheques from outside your country
- This site is never involved in any transaction, and does not handle payments, shipping, guarantee transactions, provide escrow services, or offer "buyer protection" or "seller certification"
Related listings
-
Nv Tư Vấn Hỗ Trợ Khách Hàng Ngành Hàng Nội ThấtViệc tìm người - Quận 12 (Hồ Chí Minh) - 2022/05/02 Check with seller
Mô tả công việc - Quản lý Page của Công ty, các tài khoản bán hàng trên trang thương mại điện tử Shopee, Lzd- Chăm sóc KH cũ & KH mới qua tin nhắn, điện thoại- Khai thác khách hàng tiềm năng, phát triển mở rộng thị trường ( các hội nhóm facebook,...
-
Nhân Viên Giám Sát Thi Công Trần Thạch Cao - Tại Thành Phố Thủ ĐứcViệc tìm người - TP Thủ Đức (Hồ Chí Minh) - 2022/05/02 Check with seller
Mô tả công việc Nhận nhiệm vụ từ Chỉ huy trưởng/Phó:Bóc tách khối lượng, dự trù vật tư, thiết bị, đề nghị cấp vật tư về công trường Ký nhận vật tư về công trường, mời Chủ đầu tư, nghiệm thu vật liệu đầu vào, mời lấy mẫu thí nghiệm, đi thí nghiệm vật...
-
Nhân Viên Dịch Vụ Khách HàngViệc tìm người - Quận Tân Phú (Hồ Chí Minh) - 2022/05/02 Check with seller
Mô tả công việc KingService là một trong TOP 3 dịch vụ thương mại điện tử tại Việt Nam, là đối tác chính thức của các sàn thương mại điện tử lớn Lĩnh vực hoạt động của công ty: Dịch vụ hỗ trợ toàn diện cho các nhà bán hàng trên các kênh TMDT lớn như ...
Comments
Leave your comment (spam and offensive messages will be removed)